[linux] prenosy dat medzi Nokiami, predtym: [Fwd: Nokia Helpline[THREAD ID:1-9ZWMT] [T2005032201CKS050Z291363]]

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Duben 12 14:46:38 CEST 2005

On Mon, Apr 11, 2005 at 03:34:02PM +0200, Lubor Kacian wrote:
> Dňa Po 11. Apríl 2005 12:32 Jan Ostrochovsky napísal:

> Pre 6210 pouzivam uspesne "wammu" nad kdebluetoothd demonom.

No si ma riadne zaskocil tym, ze to ide len pod KDE.
Wammu nema nic s KDE a ide krasne. Velmi sa mi ten program paci,
dakujem za informaciu. Ako som sa docital, tak je to odvodene
od programu gnokii (az na to, ze to vie ovela viac veci).

> Prenos kontaktov, sprav, obrazkov,...
> Aplikacie som neskusal. Prenos funguje aj na flash kartu v mobile.

gammu (command line) vie pekne preniest do nokie applet.
Tym padom mi funguje vsetko, co potrebujem. gammu vidi cely filesystem
inak ako kazdy iny program a vidi vsetky zlozky.

Ak niekoho zaujima, ci sa pomocou neho daju stahovat aj originalne
tony/aplikacie, ktore tam dala NOKIA, tak sa daju. Ziadna ochrana
tam nefunguje. Krasne som si odzalohoval originalne vyzvanacie tony. :-)

		SAL