[linux] KOMERCE: Nový král mezi distribucemi

Andrej Hosna adino na uid0.sk
Úterý Duben 12 18:58:35 CEST 2005

> Nevím, co Vám přesně vadí.
Vadia mi presne 3 veci:

a) sprava prisla 2 x. Dovod sa dozvedam az teraz
b) aj ked bude v subjecte [maly cerveny trpaslik] obsahovo je to UCE a zakon o
reklame neurcuje kolko nevyziadanej posty este nie je reklama.
Urcite by som neprskal keby v sprave bolo uvedene v headeroch:
To ze do subjectu niekto napise KOMERCE neopravnuje ho to rozosielat UCE.
To ze nefunguje MetaFAQ je problem konferencie , to uznavam.
c) Pokud se do konference dostane nějaký hromadný komerční dopis (zpráva
komerčního charakteru rozesílaná do více konferencí v Internetu), bude to mít
za následek zákaz přístupu ke konferenci pro celou doménu, odkud dopis
přišel.(zdroj: linux-cz metafaq)

Dalsiu debatu povazujem za OT: a kludne v nej mozeme pokracovat na sukromnej
baze.