[linux] KOMERCE: Nový král mezi distribucemi

Jozef Kosoru zyzstar na uid0.sk
Středa Duben 13 13:41:31 CEST 2005

On Tue, Apr 12, 2005 at 16:52:13 +0200, Andrej Hosna wrote:
> On Tuesday 12 April 2005 07:21, Luděk Kolář wrote:
> Myslim ze je namieste poziadat o pridanie
> Luděk Kolář <support na dvdlinux.cz>
> do zoznamu nepovolenych odosielatelov do mailinglistu.
> Raz som to este prekusol .. komercia .. OK... ale co je vela ...

Nesuhlasim - keby tam bolo takych mailov denne 100, tak by mi to vadilo.
Ale preco nepodporit tie skromne pokusy robit business na Linuxe ktore
existuju? Myslim, ze rozsirenosti linuxu mozu pomoct viac ako takeho
hromobitie. Nie je to off-topic ako reklama na ojazdene pneumatiky
(mozno si spominate) - ja to nepovazujem za spam.

Jozef

--
jozef kosoru
http://zyzstar.kosoru.com