[linux] KOMERCE: Nový král mezi distribucemi

Martin Kavec kavec na messi.uku.fi
Středa Duben 13 14:00:30 CEST 2005

On Wednesday 13 April 2005 13:41, Jozef Kosoru wrote:

> Nesuhlasim - keby tam bolo takych mailov denne 100, tak by mi to vadilo.
> Ale preco nepodporit tie skromne pokusy robit business na Linuxe ktore
> existuju? Myslim, ze rozsirenosti linuxu mozu pomoct viac ako takeho
> hromobitie. Nie je to off-topic ako reklama na ojazdene pneumatiky
> (mozno si spominate) - ja to nepovazujem za spam.
>
> Jozef

100% suhlasim s Jozefom. Ak by som bol novacik v linuxe, informacia o
momentalne najpreferovanejsej distribucii by mi mohla pomoct pri vybere toho
co nainstalujem. Naviac, ak by takyto email nepresiel, mozno by som sa
nedozvedel, ze je mozne dostat CD s distribuciou zadarmo, tak ako napisal
Juraj.

Martin