[linux] Postfix + DrWeb + Spamassassin

Kocur kocur na zsvak.sk
Středa Duben 13 14:19:46 CEST 2005

Zdravim ludia...

v sucastnosti mam rozbehnuty postfix z drwebom..
tu vsetko funguje OK,
postfix predava maily na dalsi server M$Exchange..

kedze spam kontrola na M$ nefunguje, ci funguje len sem tam..
...xem dat spamassassin priamo na postfix...

skuste ma niekto nakopnut ze ako na to...??
...lebo uz tu skusam vselico,, a nic nefunguje...

drweb na postfixe je standardne zaveseny ako smtp content_filter,
a sucasne dva filtre na smtp mi nefunguju (a pochybujem ze vobec niekedy fungovat buduuu..)
..taqze potrebujem aby jeden mail bol scanovany postupne dvoma filtrami...

..nexem pouzit amavis, pretoze server by to uz asi vykonovo nezvladal...
..a na nete som nasiel len navody z amavisom...

dik za odpovede...