[linux] Postfix + DrWeb + Spamassassin

Kocur kocur na zsvak.sk
Středa Duben 13 15:04:02 CEST 2005

No..

po skumani a skusani spamassasinu som zistil, ze on vie checknut spravu
iba ak to ma format maiboxu, ci maidiru,
teda ak je to subor na disku...

kedze maily neukladam lokalne..
nemozem pouzit ten std. navod pre procmail.rc
preto hladam alternativu....

co sa tyka HW..
je to DualProc PI 200 MHz.. 128MB RAM
uz teraz mam vytazenost okolo 70%.. cez prac. den...