[linux] KOMERCE: Nový král mezi distribucemi

Andrej Hosna adino na uid0.sk
Středa Duben 13 21:44:39 CEST 2005

> Nesuhlasim - keby tam bolo takych mailov denne 100, tak by mi to vadilo.
> Ale preco nepodporit tie skromne pokusy robit business na Linuxe ktore
> existuju? Myslim, ze rozsirenosti linuxu mozu pomoct viac ako takeho
> hromobitie. Nie je to off-topic ako reklama na ojazdene pneumatiky
> (mozno si spominate) - ja to nepovazujem za spam.
Jozef ...
svoje 3 dovody preco to povazujem za nevhodne som vysvetlil ale pre info
<fakty>
a) 2x2 maily
b) je to UCE (skus wikipediu pod heslom SPAM)
pripadne aby som ti usetril pracu: Unsolicited Commercial Email ...
dany mail splnal vsetky tri casti popisu, bol nevyziadany komercny a bol to
email
c) crosspost
</fakty>
tieto tri veci su absolutne objektivne.

<subjektivny_nazor>
Druha vec je ze co si myslim o podnikani tohoto typu, vsetkymi silami podporim
lubovolny projekt pre linux ci uz komercny alebo nie, ale subjektivne toto
povazujem za reklamu cielenu na uzku skupinu malo zdatnych userov ktori su
odkazani na to aby si kupili CD(DVD) bez akychkolvek sluzieb.

Nehovorim uz o tom ze posielat takyto mail je zrejme nie marketingovo
najstastnejsie kedze ovela sirsi zaber by mala reklama v nejakom tlacenom
mediu. Ale ta je platena a crosspost je zadarmo tak preco si robit vydavky.
Inaq dobra rada do zivota: ja keby som si chcel spravit reklamu na linuxove
dvd tak asi idem cestou peknej recenzie na distribuciu (uvod do XYZ) a
vydavam to ako serial v nejakom casopise. Verim ze by sa dalo s redakciou
dohodnut na built-in reklame.

Ak uz mam nieco podporit kupim si original produkt kde skutocne bude z toho aj
tvorca (rozumej firma ktora investovala do vyvoja) nieco mat.

Naslo by sa na tomto ML niekolko ludi ktori by kazde 2 tyzdne mohli poslat
ponuku na najnovsie napalene CD. A neposielaju ... maju asi take tusenie ze
by to nebolo vhodne.
</subjektivny_nazor>

Verejne vyhlasujem ze v pripade ze niekto bude xciet pouzit SourceMage distru
tak mu ju napalim bez akehokolvek poplatku a dokonca mu zasponzorujem medium.
Staci si pre napalene medium prist.

Adino