[linux] KOMERCE: Nový král mezi distribucemi

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Čtvrtek Duben 14 07:55:45 CEST 2005

Dňa St 13. Apríl 2005 21:44 Andrej Hosna napísal:
> Jozef ...
> svoje 3 dovody preco to povazujem za nevhodne som vysvetlil ale pre info
> <fakty>
> a) 2x2 maily
> b) je to UCE (skus wikipediu pod heslom SPAM)
> pripadne aby som ti usetril pracu: Unsolicited Commercial Email ...
> dany mail splnal vsetky tri casti popisu, bol nevyziadany komercny a bol to
> email
Len doplnim pre uplnost:
-----------cut--------------------------
Zákon c. 147/2001 Z. z. o reklame, par. 3, ods. 6 :
Reklama sa nesmie sirit automatickým telefonickým volací­m systémom,
telefaxom a elektronickou postou bez predchádzajúceho súhlasu ich uzí­vatelµa,
ktorý je prí­jemcom reklamy.

Casto to posielam slovenskym spamerom, od ktorych dost casto dostavam taketo
maily. Nikdy viac sa mi uz neozvu.

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o.