[linux] Zalohovanie MBR // ake device patri k /home ??

Neděle Duben 17 19:12:52 CEST 2005

On 17.04 18:48, Peter wrote:
> Ono vies, raz ahoj, niekto odpovie dobry vecer, tak radsej slusne ako sa
> niekoho dotknut :)
> Ono etiquette hovori, ze na Nete sa tyka, detto rulez tejto konfery, ale
> zase ... zvykove pravo.

ked uz hovorime o nete, nie etiquette ale netiquette :) pokial ide o
zvykove pravo, v tejto konfere si ludia tykaju.

podla mojich informacii sa oplati zalohovat prve dva sektory hard disku,
kvoli rozdielu medzi master bootom a partition table. Ale mozem sa mylit.

> No, rad by som si zazalohoval aj "partition table" z extended partition
> - ako?

/proc/partitions obsahuje aktualnu tabulku rozmiestnenia disku. Minimalne
jednotlive primarne a logicke particie (tie su v extende particiach) by si
z toho mal vediet vytiahnut. Pozri si docs toho suboru, ale tusim ide o
polozky "major, minor, size, partition" takze ak by si prirataval size,
mal by si sa dostat na ne velmi jednoducho.

extended particiam sa vyhybam, takze teraz si to neoverim, ale mozno su
v /proc/partitions aj informacie o nich.

He who laughs last thinks slowest.