OT: netiquette; was [linux] Zalohovanie MBR // ake device patri k /home ??

Peter konfery na lentus.sk
Pondělí Duben 18 12:24:57 CEST 2005

Plzik Milan wrote:

> Ok, nabuduce si dam pozor; prehnana neformalnost moze byt niekedy na
> skodu.

*Vsetko* prehnane je na skodu - vid vyznam slova prehnane :)
(to si len tak podRIPujem :)

> 	Milan;)

Dufam, ze si to nepochopil zle, ja som *naschval* nepisal meno, aby to
nevyzeralo, ze to plati na teba, ale ked si sa uz priznal :).
Okrem toho ma uz viackrat tak "dostali", ze Ahoj-Dobry den, raz dokonca
Dobry den - Naveky Amen :) (aj ked na kombinacii tychto pozdravov nic
zle nevidim, avsak myslene to bolo inak, hoci tiez v dobrom), a preto
som radsej opatrny.

netiquette:
Ako sa staviate k tomu, ak:
1. niekoho uz poznam, komu vykam - v konfere/nete mu tykat?
2. chronologicky naopak: tykame si v mailoch a spozname sa a zistim, ze
je to moj nadriadeny o 2 stupne a kazdy mu vyka - co potom? (IMHO sa ho
na rovinu spytam, ako to chce fyzicky a prip. ci mailoch ostavame na
tykani al. aj tam si povykame - nech to riesi za mna :)

Peter :-D