[linux] crontab a ssh sa nemaju radi

Peter konfery na lentus.sk
Pondělí Duben 18 12:39:11 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> uz ti niekedy napadlo pouzit "man ssh" ? :)
>
> tam to je popisane. Spytam sa vsak, co take spustas, ze to vyzaduje pseudo
> tty? ked to spustas z cronu, nema to zmysel. Takze tipujem na logicku
> chybu niekde v skripte...
1.
Vid thread :)
2.
STRUCNE:
Cele je to o tom, ze potrebujem obcas spustit
ssh -R 7799:localhost:22 servistah na proxy -i /home/service/service
avsak na danom stroji mi to user nespusti, lebo tam nie su zakladane I/O
zariadenia (klavesnica, monitor a stolicka :-)
Takze to cele xcem dat do cronu. Kedze to nefungovalo, uz som pouceny
(citanim historie konfier), ze z cronu radsej spustit script, v kt. je
napisane 'to iste' ako v crone.
3.
Spojenie medzi 2mi strojmi casto pada a preto je nutne to casto obnovovat.
4.
Podotazka:
Je (spustim z WIN putty a nasledne program SCREEN a som prihlaseny na)
pts/11 (pty/X) pseudoterminal? IMHO hej, lenze tam mi, prirodzene,
ssh -R 7799:localhost:22 servistah na proxy -i /home/service/service &>
/dev/null
a aj
ssh -R 7799:localhost:22 servistah na proxy -i /home/service/service
funguju OK.

A preto nerozumiem tomu, preco papuluje ak to spustam zo scriptu.

Mozno to je potrebne riesit uplne inak, ale ... ako?

P.