[linux] Ubuntu Linux & NB Acer Aspire

Ing. Jaroslav Matej, PhD. matej na vsld.tuzvo.sk
Středa Duben 20 11:35:28 CEST 2005

Zdravim Vas,

Vacsinou sa iba pytam, preto by som rad prispel aspon skusenostou.

Skusal som Kubuntu Linux Live CD (5.04) na NB Acer Aspire 1355LC. Teraz
tam mam Slackware 10.0 a musel som nastavovat:
- mys Microsoft, nefungovalo kolecko,
- riadenie frekvencie procesora nefungovalo (ani cez ACPI), potrebne
bolo prednastavenie spravnych frekvencii (napeti) v jadre,
- USB nefungovalo vobec, neskor sa podarilo USB 1.1, potom 2.0
- tiez bol problem s detekciou CDRW,
- vsetko vyssie plati pre jadro 2.6.9, vtedajsie 2.6.10(beta alebo rc1)
tiez neslo.

Kubuntu Live CD vsetko vyssie uvedene zvladol na prvy pokus :-))),
jediny parameter pri boote bol 'vga=771'.

MJ