[linux] konfiguracia xinetd

Juraj Fedel read-it na inmail.sk
Čtvrtek Duben 21 22:52:58 CEST 2005

On Thu, Apr 21, 2005 at 01:12:09PM +0200, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> Niekdajsie verize apacha mali moznost nastavit rezim prevadzky,
> kde sa zadavalo "standalone" alebo este nieco ine. Toto nastavenie
> urcovalo, ci bude bezat apache cez inetd alebo samotne.
> Terajsie verzie to uz ale asi nemaju, takze ho asi nebudes moct spustat
> cez inetd.

V dokumentacii co som cital naozaj nie je ziaden prepinac pre
"standalone" prevadzku. Vie niekto s istotou povedat ci sa to
v sucasnych verziach da nastavit.
To iste potrebujem vediet aj o inych serveroh - hlavne postfix a sshd,
pripadne named, xfs, samba,

Prikaz netstat mi naozaj prezradil, ze na porte 80 pocuva xinetd.

Juraj