[linux] (long) [ADMIN] Návrh nového META-FAQ

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Duben 26 12:11:44 CEST 2005

Ahoj,

> 		+ Meta-FAQ je periodicky zasielaný do konferencie jej
> 		správcami

toto snáď nie. Radšej dajte dole do pätičky linku, načo to chcete
posielať? Ďalší zbytočný mail, ktorý hneď zmažem. Takto nikoho
nedonútite si meta-faq prečítať a keď ho niekto porušuje, dá sa zaslať
priamo jemu. Určite som proti tomuto bodu.

> [...]
> 	ponúkaných firmami, ak má tento produkt priamu spojitosť s Linuxom
> 	(napr. literatúra, distribúcie Linuxu, špecifický hardvér).  Takýto
> 	príspevok by mal byť tak krátky ako to je možné. Názov príspevku
> 	musí obsahovať jednoznačnú informáciu o tom, že ide o komerčnú
> 	ponuku tovaru, či služieb ("Commercial:", "Ponuka tovaru:" a
> 	podobne).  Správa nesmie obsahovať informácie o cenách produktov ani
> 	porovnanie s cenami iných spoločností. Od jednej firmy smie prísť
> 	maximálne jedna správa tohto druhu za 1 mesiac. Je však zakázané
> 	opakovane oznamovať produkty na ktorých sa nič nezmenilo od

Tu by som presne špecifikoval reťazec, ktorý tam nutne musí byť (teda
nie možnosti). Ide o to, aby sa to dalo automaticky filtrovať napr.
procmailom v prípade, že o také niečo nemám záujem. Čiže dať tam natvrdo
povinnosť reťazcov "PRACA" a "KOMERCIA" napr. Žiadne možnosti...

   Juraj.

--
Juraj Bednar
http://www.jurajbednar.com/