[linux] (long) [ADMIN ] Návrhnového META-FAQ

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Úterý Duben 26 13:37:49 CEST 2005

On Tue, 26 Apr 2005 12:11:44 +0200, Juraj Bednar wrote
> Ahoj,

> toto snáď nie. Radšej dajte dole do pätičky linku, načo to chcete
> posielať? Ďalší zbytočný mail, ktorý hneď zmažem. Takto nikoho
> nedonútite si meta-faq prečítať a keď ho niekto porušuje, dá sa
> zaslať priamo jemu. Určite som proti tomuto bodu.

A ja si zasa myslim, ze to ma nieco do seba... Kolkokrat citas meta-faq do
roka? Obvykle raz, ked sa zapojis do konfery. Medzitym ale moze dojst k
urcitym zmenam. Pokial sa uvedu hned na zaciatku meta-faq jasne oznacene,
tak si precitam tieto zmeny a idem dalej. Takto to funguje v freebsd konfere
a som spokojny. Mimo toho, denne mi prichadzaju mimo stovak vyziadanych
mailov aj par spamov. Teda nevidim problem, ked bude zasielany raz mesacne
meta-faq, pripadne pokial dojde k jeho zmene. Jeden mail navyse za mesiac ma
naozaj nerozhadze...

S pozdravom

--
Erich Vinclav