[linux] (long) [ADMIN ] N

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Duben 26 14:24:02 CEST 2005

On Tue, Apr 26, 2005 at 12:37:49PM +0100, Vinclav Erich wrote:
> On Tue, 26 Apr 2005 12:11:44 +0200, Juraj Bednar wrote

> A ja si zasa myslim, ze to ma nieco do seba... Kolkokrat citas meta-faq do
> roka? Obvykle raz, ked sa zapojis do konfery. Medzitym ale moze dojst k
> urcitym zmenam. Pokial sa uvedu hned na zaciatku meta-faq jasne oznacene,
> tak si precitam tieto zmeny a idem dalej. Takto to funguje v freebsd konfere
> a som spokojny. Mimo toho, denne mi prichadzaju mimo stovak vyziadanych
> mailov aj par spamov. Teda nevidim problem, ked bude zasielany raz mesacne
> meta-faq, pripadne pokial dojde k jeho zmene. Jeden mail navyse za mesiac ma
> [...]

Ak chce spravca informovat o zmenach, nemusi posielat opat cele faq.
Staci udrziavat changelog a do mailinglistu poslat info iba o tom, ze sa
nieco zmenilo a linku na prislusny dokument. A ked velmi chce, nech
prilozi contextovy diff a hadam kazdemu bude jasne, co sa zmenilo voci
starej verzii.

A ked je problem iba so spravou verzii, viem spravcovi poskytnut pristup
do CVS s cvsweb rozhranim. Staci ak sa ozve a mozme sa dohodnut. Takto
nebude problem s pristupom k starsim verziam dokumentu.

Takze posielat cely dokument urcite nie.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/