[linux] Re: [ADMIN] Návrh nového META-FAQ, druhá verzia

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Duben 29 19:11:28 CEST 2005

> Otazka: ked chcem prezentovat svoju distribuciu, ktora je 100% open source a
> free downloadnutelna, a ja k nej poskytujem komercny support a dodatocne
> platene sluzby typu zalohovanie dat, spada to do tejto kategorie alebo nie?
> Konkretne ide o Route Hat.

Myslim, ze ked ponukas opensource riesenie, tak to nieje komercia,
ale pokial tam uvedies, ze ponukas k nemu platene sluzby, tak to uz je.

> A ako to je s odpovedami typu "skus to spravit takto, ale jednoduchsie je
> pouzit rovno Route Hat lebo tam je to integrovane"?

Myslim, ze je to povhode, ak to nezacnes prehanat. :)

	SAL