[linux] "reklama" na Route Hat

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Duben 29 21:31:50 CEST 2005

On Fri, Apr 29, 2005 at 08:09:34PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> nic v zlom, ale ja mam niekedy pocit ze to uz zacinal prehanat...
> (mam pocit ze ludia casto riesia kompletny problem a rady typu pouzi novu
> distribuciu naozaj nie su to, co potrebuju)
[reklama]
No, Route Hat je optimalizovany na vysoku zataz a automatizaciu. Nainstalovat
a nakonfigurovat ho je podla mna casto rychlejsie, ako riesit dotycny problem
v inej distribucii a toto bol aj dovod, preco som ho zacal vyvijat. Oproti
predtym pouzitej distribucii (Red Hat) som usetril kopu casu na konfiguraciu a
udrzbu.

Ked neveris, ako rychlo sa to instaluje, pozri sa na Install Nano HOWTO
http://docs.routehat.org/doku.php?id=rh:howto
ktore som dnes konecne prelozil do anglictiny :-)
[/reklama]

Podla mojho nazoru je prave velke mnozstvo distribucii jednym z hlavnych
plusov linuxu, lebo distributor dokaze odladit veci, ktore bezny admin
jednoducho nedokaze a potom sa divi, ze mu to nefunguje spravne a zbytocne
plytva casom. Najlepsie sa to demonstruje na tom, ze drviva vacsina sucasti
Route Hat-u su od inych ludi, ja som to len odladil a integroval. V kope z
nich boli bugy, ktore sa ukazali pri velkej zatazi, niektore som opravil sam,
niektore autori po mojich bugreportoch, a patche samozrejme prevzali.

Je to samozrejme open source, takze si prislusne programy mozes nainstalovat
do inej distribucie a vyskusat to tam, ale casto treba patchovat jadro,
iptables alebo nieco ine, odladovat to a to je babracka.

Ale mas na vyber: bud Route Hat splna tvoje poziadavky a mozes ho pouzit a
profitovat z prace kopy ludi vratane mna, alebo nesplna a potom sa s tym musis
babrat sam, ale mozes dosiahnut lepsie uspokojenie potrieb.

Ako priklad programu, ktory by mal bez problemov fungovat v inych
distribuciach, by som uviedol minuly mesiac ohlaseny
http://www.routehat.org/download/aspe.smtp.pl
(transparentny SMTP proxy), na ktorom som odvtedy spravil dost vela uprav
(podpora clamav, daju sa na nastavit nejake limity, presnejsie informacie v
logoch, zlepsenie stability, otestovanie pod vysokou zatazou, ...)

> Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Disc space - The final frontier.