[linux] Preklad IT terminov

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Srpen 2 11:45:48 CEST 2005

On Tue, Aug 02, 2005 at 09:35:45AM +0000, Martin Kavec wrote:
> Zdravim konferenciu,
>
> chcel by som sa zapojit do prekladu jedneho open-source projektu do
> slovenciny. Som si isty, ze mnohi uz mate s niecim podobnym skusenosti, tak
> som sa chcel opytat, kde by  som na web-e nasiel, ako sa tradicne niektore
> terminy prekladaju do SK. Ak uz existuje zauzivany preklad pre, napr. combo
> box, drop-down menu, service, atd, tak by som radsej pouzil tie ako vymyslal
> vlastne (nezmysly). Zaujimaju ma IT terminy vo vseobecnosti, aj ked som
> uviedol GUI.

Ahoj,

  najskor by som chcel upozornit, ze toto nieje spravna konfera na podobne
otazky. Ostatne Tvoje maily smeruj do sk-i18n na lists.linux.sk .

  Ako dobry zaciatok pre Teba posluzi tato stranka:

    http://telka.sk/linux/sk-l10n/

Na spodku stranky mas aj odkazy na rozne slovniky pouzitelne
pre preklad linuxu.

		SAL