[linux] linux bridge = nomadix hsg

Peter Surda surda na shurdix.com
Pondělí Srpen 8 18:04:56 CEST 2005

On Mon, 08 Aug 2005 12:01:33 +0200 Dominik Filipp <filipp na atlantel.sk> wrote:

>este strucne co to HSG vlastne robi:
[orez]

Dost vela z tychto funcii ma Shurdix, mozno ti to na nieco bude. Z trochou
kodovania by sa to dalo upravit aby sa to spravalo viacmenej tak, ako pozadujes.
Mozes to pouzivat bud ako bridge alebo router, to je viacmenej jedno, pri
bridgovani treba nastavit viac veci manualne.

Funguje to tak, ze ma zoznam parov IP+MAC a tie priradzuje pomocou DHCP. Ine
kombinacie cez firewall nepusti a ked niekto iny chce surfovat, presmeruje ho to
na formular. Ten po odoslani moze administator precitat a udaje zapisat do
databazy, cim sa pristup povoli. Ovlada sa to cez web ale mozes kludne aj cez
shell.

Akurat pracujem na upravach user managementu aby sa to dalo jednoduchsie
prepojit s inymi programmi podla potreby. Registraciu zrejme upravim tak, ze sa
sam zapise do databazy, ale ako zablokovany kvoli "registration pending" a admin
to potom jednym klikom moze povolit.

S pozdravom,
Peter

--