[linux] debian sarge+xen

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Srpen 11 12:40:26 CEST 2005

Ahojte,

snazim sa pod Debian Sarge rozbehat Xen. Nainstaloval som z unstable
baliky suvisiace so xenom a kernel-patch-xen, kernel-source-2.6.11.
Potom som skusal este vanilla jadro 2.6.12.4, 2.6.12.3 a xen-stable,
xen-testing, xen-unstable.

Nakonfigurovat som to chcel ako defaultne debian jadro, takze som
skopiroval moj config z /boot/config. Najprv mi mizli optiony, podla
howto http://www.xmlvalidation.com/xen_howto_sarge.0.html to je normalne
a treba na zaciatok pridat par riadkov. Vzdy, za kazdych okolnosti mi
vsak kompilacia skonci s touto chybou:

drivers/pnp/pnpbios/bioscalls.c: In function
`call_pnp_bios':drivers/pnp/pnpbios/bioscalls.c:118: error:
`per_cpu__cpu_gdt_table' undeclared (first use in this function)
drivers/pnp/pnpbios/bioscalls.c:118: error: (Each undeclared identifier
is reported only once
drivers/pnp/pnpbios/bioscalls.c:118: error: for each function it appears
in.)
drivers/pnp/pnpbios/bioscalls.c: In function `pnpbios_calls_init':
drivers/pnp/pnpbios/bioscalls.c:540: error: `per_cpu__cpu_gdt_table'
undeclared (first use in this function)
make[4]: *** [drivers/pnp/pnpbios/bioscalls.o] Error 1
make[3]: *** [drivers/pnp/pnpbios] Error 2
make[2]: *** [drivers/pnp] Error 2
make[1]: *** [drivers] Error 2

stretol sa s tym niekto? Chcel by som co najstandardnejsi debian kernel,
lebo tento balicek budem kopirovat na viac masin, cize ziadne "stiahnut
binarny release". Ma s tym niekto skusenosti?

Cudne je, ze mi zmiznu nastavenia SMP, ked to chcem kompilovat, nemoze
to suvisiet s tym?

 Juraj.