[linux] backup system

Rasto Fuko fuko135 na pobox.sk
Pátek Srpen 12 10:40:05 CEST 2005

No ja by som ten backup chcel robit nie kvoli moznosti recovery ale
kvoli moznosti pouzit ten druhy disk na inom mieste republiky. Je to
nieco ako mirroring v jednom smere

> Co tak skusit:
>
> pc2: nc -l -p4000 | dd bs=XXXX of=/dev/hdb
> pc1: dd bs=1024 if=/dev/hdb | nc IP_PC2 4000
>
> (ak to potrebujes robit castejsie resp. pravidelne tak bacula ..)
> Marek
>
> Dňa Pi 12. August 2005 10:02 Rasto Fuko napísal:

Zbierka je zadarmo na www.epi.sk.
Získajte všetky predpisy od roku 2001 vo formáte PDF bezplatne.
Denne aktualizované na http://www.epi.sk/zbierka.htm