[linux] backup system

Rasto Fuko fuko135 na pobox.sk
Pátek Srpen 12 12:13:44 CEST 2005

> Nie je mi jasne co presne chces urobit,
> najprv lokalne sprav kopiu cez dd a potom rob cez internet rsync na
> data, ale z beziaceho systemu nikdy nespravis presnu kopiu 1:1
pokial ho
> nedas do single mode a nezastavis vsetkych demonov.
> Navyse 1:1 ti prepise aj nastavenie IP adries, meno kompu a pod. co
asi
> nechces.

Ano toto presne chcem identicky system s tou istou IP, aby ked padne
primarny dal sa spustit ten druhy. Cize nad tym diskom bude bezat iny
linux s inou IP kt. bude tuto synch zabezpecovat, bude tam multiboot
a v pripade potreby sa ten linux prebootuje s tym druhym diskom. Len
som nevedel ci su tam nie nejake uskalia, ten rsync sa mi paci
najviac akurat neviem ako poriesit automaticku synchronizaciu tak aby
to bolo bez problemov a bez potreby ist do level pocas synchr.

Verejné obstarávanie je zadarmo na epi.sk.
Vyberte si lukratívnu zákazku z viac ako 600 aktuálnych príležitostí.
Denne aktualizované na http://www.epi.sk/vo.htm