[linux] backup system

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Srpen 12 21:58:31 CEST 2005

> Podla mna idealne riesenie pre vsetky situacie neexistuje, bez velkych
> investicii vsak kombinacia SW-RAID alebo drbd + denny backup cez dump a ssh
> riesi typicke problemy.

Az na situaciu, ked ti napr. v RAID 1 odidu oba disky naraz.
Stalo sa mi to asi pred 2 tyzdnami, takze to nieje az tak nemozne.
Zrejme odisiel zdroj, ktory oba disky odpiekol naraz.

Nastastie tam mam system odzalohovany cez tar + nejake dalsie skriptiky,
ktore vedia odzalohovat part. tabulku. Tak isto mam nejaky skripty,
ktore vedia z takychto zaloh takmer same poskladat cely system tak,
ze vytvoria particie, RAID polia, naformatuju particie, pripoja (mount)
a nakopiruju obsah. Cele je to viacmenej automaticke.

Este chystam dorobit vytvorenie zalohovacieho DVD media, ktore bude
bootovatelne a po nastartovani obnovi automaticky cely system.
Neviete ci nieco podobne existuje?

	SAL