[linux] X.org a konzola

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Sobota Srpen 13 13:32:06 CEST 2005

On Sat, Aug 13, 2005 at 11:13:23AM +0200, Ronald Púpala wrote:
> Zdravim Vas vospolok
>
> Presiel som z XFree86 na X.org na debian SID a nefunguje
> mi prepinanie do virtualnych textovych konzoli.
> Ctrl-Alt-F1 az F6 nefunguje.
> Listujem dokumentaciu, ale zatial som na nic nenarazil.
>
> Mali ste niekto takyto problem ?

Ak myslis to, ze po zapnuti XOrg su vsetky textove konzoly cisto cierne
a nereaguju na stlacenie klaves, tak taky problem mam tiez.
Robi mi to ale iba na Intel chipsetoch (notebook a jeden server).
Robi mi to odkedy som presiel na Fedora Core 4.

Konkretne riesenie som nenasiel, rozbehal som ale framebuffer konzolu,
ktora funguje. Akurat len mam radsej rozlisenie 80x25. :-)
Teda nieze by to framebuffer nevedel, ale swsusp2 mi potom nejako blbol.

		SAL