[linux] Zmetok v apt

Richard Svec richard.svec na ecce.sk
Pátek Srpen 12 12:04:08 CEST 2005

Zdravim konferu.

Na jednom zo serverov pouzivam Debian Sarge.  Nejakym nedopatrenim sa mi
do konfiguraku /etc/apt/sources.list dostal aj riadok ktory odkazoval na
"testing" verziu debianu.  Koli tomu sa mi do systemu dostalo niekolko
balikov ktore "su novsie" konkretne ide o perl a curl.  S curl som si
poradil lahko proste som ho odinstaloval, a nainstaloval nanovo zo
"stable" verzie Debianu.  S perlom ale taka sranda nie je.  Vzhladom na
rozsiahle zavislosti mezdi zvyskom systemu a perlom sa baliky ako
perl-common a perl nedaju len tak odisnstalovat.  Existuje nejaka
moznost downgrade, alebo "force-reinstall" ?  V dokumentacii som nic v
tomto zmysle nenasiel.  (Staci nakopnut nechcem ziadne how-to :-))
Kedze ide o system ktory je v prevadzke, radikalne riesenia ktore by ho
odstavili na pol hodinu by som prijal az ked nebudem mat inu moznost.

--

S pozdravom.
Svec Richard.