[linux] je mozne [softwarove] casovane zapnutie pc?

Peter HLOSKA holdsun na zoznam.sk
Čtvrtek Srpen 18 22:51:02 CEST 2005

Peter HLOSKA wrote:

> zaujimave
>  Tcron integrates 'cron' with ATX power-up capability. It can do
> multiple cron jobs with
> power-up/shutdown a day.
> System Requirements:
>    1. Motherboard with ATX alarm power-up capability.

v README sa pise: Reboot to enter BIOS. Change Power Up option to
  'Everyday'.

vzhladom na to, ze everyday moznost nemam, iba RTC Alarm Resume
enable/disable a nastavenie day of mont 1-31 a hh:mm:ss
usudzujem, ze moja MB ma podporu RTC Alarm Resume, co som si
vysvetlil[po pokusoch] ako [wake up]resume from suspend a
skutocne wake up - from shutdown teda asi nevie :-(

este novsi bios mozno, ale popis 'Fixed some bugs' mi vela
nenapovedal...

any idea?
thx!
--