[linux] LinuxVikend

Jan 'JaSan' Sarenik jasan na x31.com
Středa Srpen 24 23:12:33 CEST 2005

  Mila GNU/Linuxova obec!

  Dava sa vsetkym na znamost, ze predbezny termin
stretnutia (najma) Slovenskych pouzivatelov operacneho
systemu GNU/Linux je koncom oktobra (rozumej ak nic
nebude branit v datume, bude to 29.-30. oktobra). Datum
coskoro potvrdim (alebo vyvratim). Bude to na Chemicko
Technologickej Fakulte (prepacte ak som to napisal
nespravne) a vybavenie miestnosti ma na starosti
Adino (ale nic sa nebojte, nevravim to preto, ze si
ho mate ustrazit, my sme neustale v kontakte).

  Dalej Vam oznamujem, ze mi mailom mozete posielat
akekolvek namietky, postrehy, pripomienky, otazky
a kometare. Chapte to tak, ze je tu niekto,
na koho sa da cela vina zo zle spraveneho LugConu
zvalit... :-)

  To je nadnes vsetko, dalsie informacie pridu
postupne. (Ak by sa niekomu zdalo ze dlho nechodia,
prosim spamujte ma osobne, ale nerobte ohnik na tomto
mailingliste.)

  Dakujem za pozornost
   a prajem Vam vsetkym pekny vecer

  S pozdravom
   dedo JaSan

PS: Este raz: prosim, ziadny nepodpalujte konferenciu,
    pripomienky a komentare smerujte priamo na mna.
    Potom z toho (ak to bude treba) spravim vycuc
    a poslem to sem.

PPS: Nech Vam tento oznam sluzi ak ako internacionalne
    zname CFP (Call For Papers --- Volanie O Papiere,
    rozumej: Ten, kto ma co povedat, nech sa (a si to)
    pripravi.)

PPPS: Slobodny svet nema ziadneho rulera (pravitko, rozumej
    diktator). Ja tu niesom na to aby som Vam nieco kazil
    ale ak by sa niekomu zdalo ze ano, nieje nijako nuteny
    ma posluchat. Takisto si vsak myslim ze uplny zmatok
    nevedie k ziadnej srande :) Anarchia je IMHO o dohodach
    (uzavretych _dobrovolne_) a nie o kompletnom zmatku.

PPPPS: (To bol zase vylev; na dnes mam pisania dost, idem
    dalej kompilovat. LFS[1].)

[1] http://www.linuxfromscratch.org