[linux] Fedora CORE 4

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Srpen 30 10:08:46 CEST 2005

On Tue, Aug 30, 2005 at 09:45:55AM +0200, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> No to je mozne, ze kvoli tomu skip to ukazuje inu velkost, aj ked by nemal.
> Inak s tym parametrom skip by to malo skoncit velmi rychlo a nemal
> by ta nechat cakat.

Tiez som si myslel, ze to skonci rychlo, ale neskoncilo. CPU pritom islo
na 100% (rezia jadra). Velkost ubudnuteho volneho miesta z disku som
nesledoval.

Kedysi davno som pokusy so spare subormi robil, a vtedy to tusim naozaj
islo rychlo. Ale asi som ich robil nejako inac.

> Horsie ale je, ze u mna ten parameter nejak blbol. Ked som to takto parkrat
> vytvoril, tak som po case zistil, ze:
>   1. miesto na disku nechyba v takej velkosti, ako je naalokovany subor
>      (co este viem pochopit, kedze mohol nechat sektory nealokovane)

Toto je jasne. Este nenaalokovane sektory.

>   2. po restarte mi na tom disku fsck hlasil chyby (stalo sa mi to viackrat).
>      Neviem, ci je to chyba fsck alebo ext2/ext3, ale toto je dost
>      neprijemne. Doporucujem umounut disk a skusit to.

Ja mam XFS nad LVM nad RAID-1 diskami. XFS snad takuto chybu nema.
;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :