[linux] Fedora CORE 4

Úterý Srpen 30 10:21:14 CEST 2005

On 30.08 09:34, Lubomir Host wrote:
> [...]
>
> Vypis v apachovi:
> ---------------------------------%<---------------------------------
> [TXT] test                               30-Aug-2005 09:24     0k
> [   ] test2                              30-Aug-2005 09:29  3032M
> ---------------------------------%<---------------------------------
>
> Cize subor tam vidim, ale s inou velkostou ako hlasi ls. Subor som sa
> pokusal vytvorit cez 'dd if=/dev/zero of=test2 bs=1M count=10000
> skip=9999', ale po chvili som to stopol. Chcel som vyuzit vlastnost
> 'spare file', ale neviem, ci sa mi to podarilo. Kazdopadne, subor

vytvoril. A kedze som mal podobny vysledok aj na FreeBSD, tipnem si, ze
apache na pole "velkost suboru" pouziva unsigned long, teda 32bitove cislo
bez znamienka. Zrejme sa to tyka prace s dlzkou suborov v apache,
Content-Length hlasi tiez len spodnych 32 bitov z dlzky...
To by znamenalo ze apache zvladne maximalne 4GB subory (bez jedneho B)

Support bacteria - they're the only culture some people have.