[linux] glib-config ubuntu

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Srpen 30 10:38:35 CEST 2005

On Tue, Aug 30, 2005 at 10:17:45AM +0200, Ing. Jaroslav Matej wrote:
> Vdaka, skusim.
> MJ
> --

Ahojte,

  mohol by mu niekto vysvetlit, ze taketo hlasky do konfery nepatria.
Ak uz, tak to moze poslat osobne, ale posielat podobne hlasky do
konfery je zbytocne zatazovanie. Ak si neskor niekto prezrie archiv
konfery, tak musi zbytocne filtrovat spustu balastu.

  Ja som sa to minule snazil niekomu vysvetlit, ale neuspel som,
takze by som bol rad keby to vysvetlil niekto iny. Pisem to vsetkym
aj kvoli tomu, ze sa mi podobne hlasky objavuju v mailoch dost casto.

  Ak uz posielate podobne hlasky, tak ich posielajte az po otestovani
danej rady a pripiste aspon, ci to funguje alebo nie. Inak je podakovanie
konfere uplne zbytocne.

  Alebo sa mylim a vsetci ste radi, ze Vam ludia dakuju za to, ze citate
spravy v ich konferencii? :-)

		SAL

PS: Ja osobne sa ovela viac potesim hlaske "Dakujem, funguje to presne ako
    som chcel" ako hlaske iba s podakovanim. Hlasky s podakovanim
    dokonca ani nemam rad, pretoze nenesu takmer ziadnu informaciu.
    Uplne zbytocne stravim niekolko sekund jeho precitanim a zmazanim
    (ak si niekto mysli, ze je to len sekunda mazania, tak to nieje
    pravda, pretoze ja vsetky osobne maily citam pred mazanim).