[linux] Info a prosba o pomoc...

IP Multimedia ipmultimedia na ipmultimedia.sk
Úterý Srpen 30 13:31:42 CEST 2005

Dobry den prajem....
Rad by som Vas poziadal o pomoc a poskytnutie aspon strucneho navodu, ako
nahradim PDC z Win2003server za Lin Debik, vraj sa to da, ale nejak sa mi
nedari konfigurovat smb... Potesil by navod, ktory zaujemcov na prechod z
Win serverov prevedie krok za krokom pri nakonfigurovani svojich Debikov
ako nahradu a plnohodnotneho nastupcu svojich Win, Ide hlavne o
Ntdomaincontroler a prava uzivatelov a samozrejme pristupy a
zdielania..... Domena nieje "plna" , ale iba NTdomain takze v smb by malo
stacit vyrobit workroup s menom domeny, ale nejak to nefunguje....  A vraj
sa to da rozbehnut bez problemov, dokonca aj s synchronizaciou userov
UNIX-Win-SMB....  Viete mi poradit???  Please  help me!!!  Surne....

--
S pozdravom Pupala Ivan ml.

I.P. Multimedia
Vojenska 11