[linux] GNU Ld, kde ziskat zdrojaky

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 1 01:05:15 CET 2005

Mam pocit ze nejake tie optimalizacie to spravi, ale nie som si tym
isty, zatial som to moc nestudoval... ale takmer urcite nebude s tym z
webu identicky... Ked vsak robis baliky (napr. ja som raz robil baliky
komplet KDE (-: ) tak potrebujes mat nainstalovane development baliky
vsetkeho softwaru od ktoreho zavisia binarky...
Ja osobne som v tom videl tu vyhodu, ze mi to o dost zjednodusilo
stahovanie, pretoze z 1 zdrojoveho balika moze vzniknut velmi vela
binarnych balikov a ja musim tahat baliky v skole na externy disk, doma
na to nemam kapacity... tak ked je nejaky velky update, napr ked bol
cely xfree86 tak mi stacilo tahat 1 balik namiesto okolo 50...
v poslednej dobe vsak pouzivam Knoppix v skole a tam je balickovaci
system Debianu, takze mozem tahat uz aj binarky dost jednoducho, takze
som to prestal nejako podrobne skumat...