[linux] Skloviny 11/2005

Jan Sarenik jasan na x31.com
Sobota Prosinec 3 22:30:31 CET 2005

  Budte pozdraveni, Linuxacky a Linuxaci!

  Tak ako som slubil, budem sa snazit pisat s mesacnou pravidelnostou
noviny obsahujuce z mojho pohladu najdolezitejsie fakty, ktore sa za
dany mesiac premrvili popri mne a neoddelitelne budu tiez narazat na
vseobecne aktualne dianie. Keby nic ine, mozu Vam Skloviny posluzit
namiesto casopisu Kocurkovo alebo podobneho.

  Ak Vam forma/obsah vyhovuje a radi by ste tiez nieco napisali, len sa
Vam akosi nechce robit to cele, kontaktujte ma priamo mailom.

  Aktualne (novembrove) cislo Sklovin (SKlugackych Linuxovych nOVIN)
najdete na adrese http://www.x31.com/~jasan/skl/skl-2005-11.txt.asc

   Prajem vsetko dobre a peknu druhu polovicu vikendu
    S pozdravom
     dedo JaSan