[linux] ADSL (trocha komercne)

linux nooby linuxnooby na inMail.sk
Pondělí Prosinec 5 13:55:19 CET 2005

ahoj .... myslim ze ti mozem povedat zbavit sa vsetkeho na co potrebujes tel linku od telecomu....!!!!!!!!!!!!!!!

to bolo za prve
teraz za druhe ... pred polrokom som pracoval pre jedneho nemenovaneho (jedneho z najvadsich) providera internetoveho pripojenia v SR ktory uz neexistuje ... ok prejdem k veci tiez to fungovalo tak ze si si musle objednat linku u telecomu ty ti potom priniesli spliter a podobne a firma kde som pracoval ti predala modem a flat pripojenie.... a teraz pozor vsetko bolo super pokym si mesacne neprekrocil 6GB dat download...... potom ta automaticky sejpli (to viem na isto pretoze som to robil ja) takze sa ti kludne mohlo stat ze si z rychlosti 512 spadol na rychlost pri ktorej sa nedal poslat textovy email..... zakaznik zavolal ze mu nejde net a mi sme linku overili a prepli ho na obchodnika ktoreho povinnostou bolo mu oznamit ze patri do skupiny tahaci..... takze ak mozem doporucit jedine chello... tu v BA jedine chello co ma teraz vlsatne napadlo ze neviem ci si z BA... v kazdom pripade mam doma chello 256tku co mi zdarma dvihli na 512 a co mam kamosa z byvalej prace ktory dnes pracuje pre chello mi dal tajne tajnu infosku ze by sa okolo noveho roku mala rychlost chello o5t zdvyhnut zdarma ;-)))

takze pri vybere ISP je dolezite si porozne prezriet zmluvu vsetky malilililinkate pismenka poriadne precitat v pripade ze to bude managersky napisane s niekym sa poradit...!!!!
vyslovene sa spytat ze ak komp nechate bezat 24/7/365 a budu od rana do rana pustene torrenty a dc a boh vie co vsetko este existuje co sposoby ze stiahnete obrovske mnozstvo dat ci vam mozu zarucit ze nebudete sejpnuty ...dalej v pripade nespokojnosti ci a ako rychlo je moznost vypovedat zmluvu... .. teraz ma uz nic viac nenapada ;-(((

ale snad som pomohol...
zdravim a pozdravujem budte hodny...