[linux] ADSL (trocha komercne)

Kocur kocur na zsvak.sk
Úterý Prosinec 6 09:39:12 CET 2005

No..
u GoDSL Home treba bat v uvahu, ze postoj providerov je taky, "ze firmy maju prednost"..
..vypadky zo zaciatku (ked sa DSLko na slovensku rozbiehalo) boli dost caste..ci uz zo strany ST alebo Slovanetu
.teraz cca po roku a pol pouzivania su uz minimalne..ba priam az ziadne.. (1 vypadok za posledneho pol roka)
..aj ked tento vikend sa mi stalo ze ma odpojilo asi 6x , teda 6x ina IP (prerabanie NAT a pod..)

poplatok: 369,- bezDPH / mes. - data v pausale: vikendy,sviatky+ 1800-0600tyzden,
mimo pausal 1MB - 0.15Sk
primerny ucet za mesiac 420,- bez DPH
pripojenie: 512kbps/D, "ziva" IP (DHCP), DSL Router (jednorazovy poplatok som plati 1449)

K TOMU ESTE MINIMALNE PRIRATAT:
ST MINI - 99,- /mes.
ADSL Spliter - 399,- /mes.

........."a ktomu MP3 prehraaaavac zadarmo".........  :)
  ----- Original Message -----
  From: linux nooby
  To: Vseobecna diskusia o Linuxe
  Sent: Tuesday, December 06, 2005 8:43 AM
  Subject: Re: [linux] ADSL (trocha komercne)

  Abi viem presne co myslis vedsina byvalich kolegov pracovala predtym v ST a maju podobny nazor ako ty....

  chcem sa spytat ja mam doma chello 512 za 799,- mesacne v podstate komp bezi stale otazka znie u toho GoDSL Home ako casto mas vypadky spojenia a ak nejake su ako dlho trvaju ....?? to platis 370,- bez DPH mesacne za neobmedzene data od 1800-0600 + vikendy full ano???

  este k isp viem ze moj byvali zamestnavatel ked poskytol net nejakemu zakaznikovy tak za kazdy 1GB dat ktore zakaznik stiahol sme museli ako firma platit STcku 80skk/1GB takze preto sa potom ty uzivatelia sejpovali .... nebol z nich ziaden zisk....

  mozete ak to nieje tajne alebo tak niekto napisat ake mate pripojenie a lokaciu ???
  zacnem

  chello 24/7/365 512stka 799,- BA a fungujem na suse...