[linux] ADSL (trocha komercne)

Andrej Kampoš akampos na datalab.sk
Úterý Prosinec 6 11:11:58 CET 2005

No...

Preloženie resp. premiestnenie služby ST DSL je možné len s preložením resp. premiestnením pevnej linky, ku ktorej je zriadená.

Podmienkou zriadenia služby ST DSL je využívanie hlasovej služby na telefónnej linke alebo na ISDN linke so základným prístupom. Službu ST DSL je možné zriadiť len na:

    * telefónnej linke so samostatným pripojením, na ktorej je aktivovaný akýkoľvek volací program okrem ST Mini
    * ISDN linke so základným prístupom

Chcem sa len opytat a toto tu hore uvedene uz neplati , lebo som to cital dnes na stranke telkomu.

Gandhi

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On Behalf Of Kocur
Sent: Tuesday, December 06, 2005 9:39 AM
To: Vseobecna diskusia o Linuxe
Subject: Re: [linux] ADSL (trocha komercne)

No..
u GoDSL Home treba bat v uvahu, ze postoj providerov je taky, "ze firmy maju prednost"..
..vypadky zo zaciatku (ked sa DSLko na slovensku rozbiehalo) boli dost caste..ci uz zo strany ST alebo Slovanetu
.teraz cca po roku a pol pouzivania su uz minimalne..ba priam az ziadne.. (1 vypadok za posledneho pol roka)
..aj ked tento vikend sa mi stalo ze ma odpojilo asi 6x , teda 6x ina IP (prerabanie NAT a pod..)

poplatok: 369,- bezDPH / mes. - data v pausale: vikendy,sviatky+ 1800-0600tyzden,
mimo pausal 1MB - 0.15Sk
primerny ucet za mesiac 420,- bez DPH
pripojenie: 512kbps/D, "ziva" IP (DHCP), DSL Router (jednorazovy poplatok som plati 1449)

K TOMU ESTE MINIMALNE PRIRATAT:
ST MINI - 99,- /mes.
ADSL Spliter - 399,- /mes.

........."a ktomu MP3 prehraaaavac zadarmo".........  :)