[linux] ADSL (trocha komercne)

Úterý Prosinec 6 11:50:07 CET 2005

On 06.12 09:39, Kocur wrote:
> u GoDSL Home treba bat v uvahu, ze postoj providerov je taky, "ze firmy
> maju prednost"..

u GoDSL Home moze byt taky maximalne postup Slovanetu...
ja som sa osobne nestretol s uprednostnovanim zakaznika, pretoze je to
firma, a aj ked nevylucujem ze tak niekto moze robit, nemyslim ze by to bolo
velmi rozsirene.

> ..vypadky zo zaciatku (ked sa DSLko na slovensku rozbiehalo) boli dost
> caste..ci uz zo strany ST alebo Slovanetu

nove technologie prinasaju nove problemy. Netvrdim ze casto za ne nie su
dotycni zodpovedni

> ..aj ked tento vikend sa mi stalo ze ma odpojilo asi 6x , teda 6x ina IP
> (prerabanie NAT a pod..)

sorry ale to je tvoja chyba - zaplat si pevnu IP alebo NATuj rozumnejsim
sposobom.

> K TOMU ESTE MINIMALNE PRIRATAT:
> ST MINI - 99,- /mes.

od Januara uz nie, ak Stary Trpak nezvysi ceny za DSL

> ADSL Spliter - 399,- /mes.

nie za splitter, pausal za ADSL sluzbu (detto ako vyssie za telefonny
program)

>   este k isp viem ze moj byvali zamestnavatel ked poskytol net nejakemu
>   zakaznikovy tak za kazdy 1GB dat ktore zakaznik stiahol sme museli ako
>   firma platit STcku 80skk/1GB takze preto sa potom ty uzivatelia
>   sejpovali .... nebol z nich ziaden zisk....

toto je sposob akym ST poskytuje DSL sluzbu providerom. neprenajima okruh
ale sluzbu DSL a dava si od nich platit za data - je jednoduchsie vystavovat
velke faktury par providerom ako vela malych faktur koncovym zakaznikom.
To iste plati o reverse chargingu pri dialupe prostrednictvom cisel 0819*

Depression is merely anger without enthusiasm.