[linux] ADSL (trocha komercne)

Kocur kocur na zsvak.sk
Úterý Prosinec 6 12:48:06 CET 2005

..(tu som narazal na priepustnost dat..)..

> u GoDSL Home moze byt taky maximalne postup Slovanetu...
> ja som sa osobne nestretol s uprednostnovanim zakaznika, pretoze je to
> firma, a aj ked nevylucujem ze tak niekto moze robit, nemyslim ze by to
> bolo
> velmi rozsirene.
..no z pociatku som takyto postup pocitoval.. (a u ST to este stale clovek
spozna)
..teraz uz ani nie... (jednoducho muchy su vychitane...)

> sorry ale to je tvoja chyba - zaplat si pevnu IP alebo NATuj rozumnejsim
> sposobom.

..no vystihol si to v slovku "zaplat"..
a .na SpeedTouchi sa neda spravit NAPT taq dokonalo ako na D-Linku co dava
Nextra..
..bohuzial....
..do routera mam pripojenych este brachacov..a tym NATko nerobim.. (aj tu
plati to "zaplat")

> od Januara uz nie, ak Stary Trpak nezvysi ceny za DSL

> nie za splitter, pausal za ADSL sluzbu (detto ako vyssie za telefonny
> program)
.no este som pozeral do faktury od ST..
.ADSL sa da (zatial) zriadit iba pri sluzbe ST Standard (249./mes) pre HOME
USEROV
..alebo pri ST Business Standard (349./mes) pre firmy..
..a potom ST ADSL (399./mes)

> toto je sposob akym ST poskytuje DSL sluzbu providerom. neprenajima okruh
> ale sluzbu DSL a dava si od nich platit za data - je jednoduchsie
> vystavovat
> velke faktury par providerom ako vela malych faktur koncovym zakaznikom.
> To iste plati o reverse chargingu pri dialupe prostrednictvom cisel 0819*

ST je v pripade pripojenia pomocou DSL " NUTNE ZLO ",
..podobne je tomu aj pri poskytovani Hlasovych Sluzieb.. :|