[linux] ADSL (trocha komercne)

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Úterý Prosinec 6 14:04:59 CET 2005

Pavol Lajciak wrote:
> Ahojte priatelia,
>
> chcem DSLko. Od telekomu som uz pripojku objednal.
> Teraz hladam providera na datovy prenos (datovu sluzbu).
> Uvazujem:
> 1) od Telekomu o sluzbe  FLAT Home
> 2) od Slovanetu o sluzbe GoDial Total Fun
>
> Napiste ake mate skusenosti. Aka je priemerna rychlost.
> Ake mate skusenosti so sluzbami.
> Dakujem, ze sa podelite zo skusenostami.
> PS: No flamewar please, linux area. :)

Ahoj Pavol.

Z jedneho SPAMu vyberam (ale prihlasil som sa k odberu dobrovolne :)

WiMAX Telecom rozširuje svoje pokrytie
K dnešnému dňu WiMAX Telecom pokrýva tieto mestá: Bratislava, Trnava,
Nitra, Žilina, Senec, Pezinok, Malacky, Hlohovec, Piešťany, Komárno,
Levice, Dunajská Streda, Myjava a Považská Bystrica.

http://www.wmx.sk/slovakian/wimax/novinky/22_11_05_Pokrytie.php

Prenájom koncového zariadenia
Od 15. 11. 2005 ponúkame bytovým zákazníkom možnosť prenajať si koncové
zariadenie za 190 korún mesačne počas doby poskytovania služby. Pri
tejto forme neplatíte zálohu 4 000 korún.

http://www.wmx.sk/slovakian/wimax/novinky/11_11_05.php

Skus, do 10GB je to AFAIK flat (to je ale formulacia), coskoro budu aj v
Ruzomberku.

Cenovo nic extra, ale da sa a tam mobilita je (pre niekoho) na nezaplatenie.

Osobne skusenosti nemam.

BTW: Flarion v KE si znamy *VELMI* pochvaluje.

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com