[linux] ADSL (trocha komercne)

Úterý Prosinec 6 14:37:52 CET 2005

On 06.12 12:48, Kocur wrote:
> ..(tu som narazal na priepustnost dat..)..

myslel som si to aj som sa k tomu vyjadroval.

> ..no z pociatku som takyto postup pocitoval.. (a u ST to este stale clovek
> spozna)

mas (mal si) rovnake pripojenie (linka aj IP) na firmu aj sukromnu osobu?
testoval si to v rovnakom case?

> ..no vystihol si to v slovku "zaplat"..

alebo vyraz "NATuj rozumnejsim sposobom"

> a .na SpeedTouchi sa neda spravit NAPT taq dokonalo ako na D-Linku co dava
> Nextra..
> ..bohuzial....
> ..do routera mam pripojenych este brachacov..a tym NATko nerobim.. (aj tu
> plati to "zaplat")

ak ti NATuje modem, potom tie skripty asi nerobis ty, v takom pripade mi nie
je jasne, na co sa stazujes. Jediny problem je v popadani otvorenych spojeni
(napr. ssh) ale o tom si nepisal.

ak mas na jednej linke viac strojov, musis robit NAT, pokial ti provider
neroutuje viac IP (zaplat si) :). V tom pripade vsak je imho lepsie robit NAT
na linux serveri.

> .no este som pozeral do faktury od ST..
> .ADSL sa da (zatial) zriadit iba pri sluzbe ST Standard (249./mes) pre HOME
> USEROV
> ..alebo pri ST Business Standard (349./mes) pre firmy..
> ..a potom ST ADSL (399./mes)

k tomu patri moje "od Januara uz nie". od Januara ST nesmie viazat hlasovy
pausal s poskytovanim DSL (nemusel uz od minuleho septembra ale odvolal sa a
uspel). Neviem vsak, ci to nevyriesi zdvihnutim ceny za DSL-only

P.S. monopoly su zle... a nehovorim o spolocenskej hre.

P.P.S. vzdialili sme sa od konfery, myslim ze pokracovat nema zmysel tu, ak
vobec
If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?