[linux] alsa - cisla zariadeni...

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 02:02:15 CET 2005

JohnNy64 wrote:
> este 1 vec ma trapi... mam 2 zvukovky v masine - 1 je c-media 8738
> (snd-cmipci) a druha je realtek ac97 (snd-intel8x0). Problem je ten ze
> akosi pri starte systemu sa moduly nenatahuju vzdy v rovnakom poradi,
> cize raz je hw:0,0 c-media, raz realtek. Ja potrebujem dosiahnut aby
> VZDY bola hw:0,0 realtek, NIKDY ni c-media. Neviete ako sa toto poradie
> da fixnut? ci nejake parametre modulov, alebo nejake nastavenie v
> /etc/mod*...

OT:
Potrebujes ich obe?
Ak nie, tak si tu na mobo proste vypni v biose a vybavene.

BTW: Na co su Ti 2 rel. shitne zvukovky v 1 PC?
Keby ta druha bola nejaka seriozna na spracovanie zvuku ALEBO gamesacka
typu Audigy 2 ZS/X-Fi chapem, ale takto?
(mozno sa dozviem cosi noveho/zaujimaveho)

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com