[linux] alsa - cisla zariadeni...

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 19:49:08 CET 2005

> OT:
> Potrebujes ich obe?
> Ak nie, tak si tu na mobo proste vypni v biose a vybavene.
>
> BTW: Na co su Ti 2 rel. shitne zvukovky v 1 PC?
> Keby ta druha bola nejaka seriozna na spracovanie zvuku ALEBO gamesacka
> typu Audigy 2 ZS/X-Fi chapem, ale takto?
> (mozno sa dozviem cosi noveho/zaujimaveho)

no... su sice take nic moc, ale ta realtek mam pocit je na tom o hodny
kus lepsie ako c-media, lenze nema gameport, ktory mam zaujem pouzivat a
na c-media gameport je (este sa mi ho sice nepodarilo rozbehat ale...).
tu c-media som doma vyhrabal zo starej masiny, novu nechcem kupovat, to
mi ta realtek staci...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.