[linux] ADSL (trocha komercne)

Milan Stofan Milan.Stofan na gentoo.sk
Čtvrtek Prosinec 8 23:16:02 CET 2005

Cau

D-link si nekupuj, od nich som nikdy nevidel nic poriadne,
dokonca DSL-564T ma problemy s postfowardingom a DMZetkom
dufam ze novy firmware to vyriesi.

A schapeuju vsetci aj nextra :o)
kedze alternatyvni operatori platia telecomu za prenesene data svojich
uzivatelov su donuteny to robit... a naviac to opiera bacbone o strop co
nikoho netesi...

a k tej tvojej nextre vies ze GTS kupilo SkyNet, Nextru, Telenor Networks?
mal si ist k slovanetu, ale to je len moj nazor :o)

dufam ze som ti poradil :o)

M.

Dňa Streda 07 December 2005 00:28 Pavol Lajciak napísal: