[linux] ADSL (trocha komercne)

linux nooby linuxnooby na inMail.sk
Pátek Prosinec 9 21:36:50 CET 2005

ano presne tak GTS kupilo co sa dalo a vobec nemaju schopnych ludi vo vedeni aspon ze maju schopnych ludi co vedia co robia a ano SEJPUJU  vsetci pretoze jeden GB prenesenych dat stoji 80skk kazdy kto si da domov adsl s linkou od telecomu tak telecom na tu linku da urcity mesacny prenos a ISP sa potom podla toho zariadi a pripravy produkty ktore predava nam userom a povedzme ze na tu linku je urobeny 20GB prenos mesacne a ked ja za tyzden stiahnem 20GB filmov serialov MP3 tucet distibucii linuxu a boh vie coho este mozneho nemozneho tak kazde dalsie 1no GB mnou prenesenych dat stoji ISP 80skk voci telecomu .....ANO ANO ANO viem znie to totalne stupidne a nerealne ale hey makal so u ISP ktory nahodou tiez bol kupeny GTS a viem ze este predtym ako sa tak stalo bol stymto velky problem takze sa sejpovalo vo velkom a to ste mali vidiet ked sa vysvetlovalo nasratemu zakaznikovy ze na jeho linke nieje ziadny problem ze spojenie prebieha ale to ze nemoze preniest (odoslat) textovy email nieje nas problem .... to proste bola zverina...!!!!! vzdy sme sa vyhovorili na telecom ze ma chybu na linke a ked vam takyto clovek zavolal 15x denne no to bolo peklo.....

DALEJ pokial ma obchodne info neklame tak sa pocita s kupou aj slovanetu ak sa tak uz nestalo .....!!!!
preto ja tvrdim ak mate moznost net cez kabel rozhodne chodte doto ...

mrzi ma ze som tu poohovaral ISP sluzby na slovensku ale pride mi to tu akoby sme boli v dobe ladovej .....