[linux] Server

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Neděle Prosinec 11 01:20:41 CET 2005

Mario wrote:
> Zdravim konferenciu,
>
> chcem si zriadit webhosting (samo nekomercny) na distro Debian (Apache+PHP+MySQL).
Kludne aj komercny :)
Len si predtym nastuduj viac ohladne bezpecnosti a tak. Uz podla otazok
by soms a do velkych veci nepustal.

> Kde a ako sa nastavuju (ako to funguje) domeny, napr. aby domenu domena1.sk otvorilo z pricinka /var/www/sk/domena1/ ,alebo napr. domena2.net otvorilo z priecinka /var/www/net/domena2/
gg: apache HOWTO

> Prosim keby mi to niekto vysvetlil kde a ako do stroja vlozim ktore domeny su hostovane a kde sa obsah nachadza....
alebo sa pytas na DNS HOWTO al. na gg: apache HOWTO

Mne casto pomoze, ked si priamo prejdem (u vacsich veci ako apache, php)
konfigurak - casto je tam aj strucna description about this option.
A casto sa aj dozviem - aha, aj toto sa da.
Ale copy paste do gg nazov konfiguraku. Skus na to pohnat Google Groups.

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com