[linux] Problem s prekladom jadra

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Neděle Prosinec 11 10:43:44 CET 2005

On Sun, Dec 11, 2005 at 10:44:35AM +0100, mior wrote:
> Fakt som si myslel, ze ked pouzil full instalaciu, tak je tam vsetko....

Pozor. Pouzil si sice full instalaciu, ale binarnych veci. Keby sa ti
ku kazdemu baliku mali nainstalovat aj zdrojaky, tak by to zabralo
ovela viac miesta.

> Teraz som to skusak na FC3 a mam podobne problemy, ze chybaju nejake subory
> a tak...

FC3 to ma podobne. FC2 este tusim mala balicek kernel-sources, ale podla
mna je dobre, ze ho odstranili. Podla mna je celkom spravne, ze ten balik
odstranili. Vacsinu ludi zbytocne zavadzal k potrebe kompilacie jadra,
pritom to uz vobec nieje potrebne.

Mozem vediet, preco vlastne potrebujes kompilovat to jadro? Co take ti
tam chyba, co tam nedali vyvojari Fedory? Ja uz davno neviem o nicom,
co by mi tam mohlo chybat. Popripade mozes pouzit repozitare ATrpms
a podobne, ktore kopu dalsich modulov pridavaju.

> Takze skusim stiahnut komplet jadro pre fedoru, ale kde?

Ved to tu mas napisane. To ti mam dat presne URL?

ftp://ftp.upjs.sk/pub/linux/fedora/linux/core/updates/4/SRPMS/kernel-2.6.14-1.1644_FC4.src.rpm

		SAL