[linux] Server

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pondělí Prosinec 12 09:48:24 CET 2005

On Mon, Dec 12, 2005 at 08:35:51AM +0100, peto wrote:
> Ja by som to riesil inak...
>
> podla mna je najefektnejsie urobit DNS zazanamy
>
> www.domena1.TLD -> mojhost.sk:8081
> www.domena2.TLD -> mojhost.sk:8082
> www.domena3.TLD -> mojhost.sk:8083

To by ma zaujimalo, ako povies v DNSku, na ktory port sa maju klienti
pripajat.

> a zavesit Apache na vsetky potrebene porty s root directory tam , kde
> potrebujes. Ci uz na nich bude redirect na to co chces urobit, alebo
> priamo web - to je uplne jedno...

Zaroven vidim toto ako najhorsie spravovatelne a najhorsie skalovatelne
riesenie, ake sa dalo vymysliet. Navyse mat pusteneho apacha na inom
porte ako 80 a 443 mozes mat akurat tak pre seba. Z vela firiem
a institucii je pristup na ine porty ako je 80 alebo 443 zakazany, takze
tvoji potencionalni zakaznici si tvoje stranky nepozru.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :