[linux] linux a spotrebna elektronika (multimedialny player)

sverre sverre.th na gmail.com
Úterý Prosinec 13 07:44:24 CET 2005

M. F. PSIkappa wrote:

> Zdravim,
> hladam zariadenie s linuxom na prehravanie multimedialneho obsahu
> (DVD, DiVX, XviD, mp3, ogg, ...), ktore ma 100% opensource firmware a
> je kupitelne na Slovensku.
> Poziadavky na zariadenie:
> - malo by to byt v peknej krabicke bez ventilatora a inych hlucnych
> rotujucich sucasti
> - prijatelna cena
> - podpora skoro vsetkych formatov medii CD a DVD (DVD-RAM nemusi byt)
> - progessive scan
> - 16:9
> - prehavat by to malo minimalne to co zvlada mplayer
> [...]

ked ITX Epia nie je vhodna, co tak napr centrino ?
http://www.hushtechnologies.com/
neviem nakolko cena medzi 1100 (celeron M) az 1500 (Pentium M) EUR je
pre teba prijatelna.
Ani som dost dobre nepochopil ci chces len nejaky DVD/DivX prehravac so
specialnymi poziadavkami,
alebo (ked uvadzas ethernet) to ma byt skor nejake "multimedialne centrum".