[linux] Re: linux a spotrebna elektronika (multimedialny player)

M. F. PSIkappa psi na psisko.sk
Úterý Prosinec 13 14:11:04 CET 2005

sverre writes:

> ked ITX Epia nie je vhodna, co tak napr centrino ?
> http://www.hushtechnologies.com/
> neviem nakolko cena medzi 1100 (celeron M) az 1500 (Pentium M) EUR je
> pre teba prijatelna.
> Ani som dost dobre nepochopil ci chces len nejaky DVD/DivX prehravac so
> specialnymi poziadavkami,
> alebo (ked uvadzas ethernet) to ma byt skor nejake "multimedialne centrum".

Pisal som, ze to ma byt fanless riesenie a pokial viem tak Pentium M
potrebuje aktivne chladenie, takze aj ked tie krabicky vyzeraju pekne, tak
asi nie.

V princepe chcem advanced DVD/DivX/Xvid prehravac, ktory by vedel prehravat
zo vsetkych medii aj zo sietovych storage.

 --
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ psisko.sk